Esteettömyysblogi

Pyörätuoli ja ongelmat | 28 huhtikuun, 2016


Päevee rakkaat lukijat ja anteeksi etten ole melkein kahteen kuukauteen raivostuttanut teitä!

Sitä on sattunut kaikenlaisia, muun muassa juuri hiljattain saatu uusi pyörätuoli ja monta muuta asiaa. Pyörätuolien rakentajat, jotka myyvät näitä rakkineita eivät juurikaan kysy asiakkaan mielipidettä vaan tekevät kuten itse parhaaksi näkevät. Usein sitten tulee erilaisia kommelluksia, jotka aiheuttavat sekä talolle että asiakkaalle itselleen vahinkoa. Ja pitkiä odotusaikoja. Nämä odotusajat aiheuttavat hermopaineita ihmisille, kuten esimerkiksi juuri minulle vaikka olenkin aika rauhallinen, heh heh. Hermoja raastaa, kun kone viedään kahdeksi kuukaudeksi remonttiin, ja se remontti venyy loppujen lopuksi neljään kuukauteen. Elikkä miksei asiakas voisi olla paikalla näitä vempeleitä rakentaessa. Me niin sanotut kuningaskuluttajat voisimme vaikuttaa, koska käytämme itse näitä koneitä eivätkä nämä insinöörit. Olisi paljon helpompaa sanoa paikan päällä, missä on vika, mutta nämä insinöörit vaan puhuvat keskenään eivätkä kuuntele kuitenkaan. Voisiko tähän saada muutosta aikaan? Emme ole niin tyhmiä, miltä näytämme vaan vielä tyhmempiä..ehkä.


Kategoria(t): Yleinen

About author

Nissen ajatuksia esteettömyydestä ja elämästä. Tehdään yhdessä parempi kaupunki ja maailma!

Etsi

Navigointi

Kategoriat:

Links:

Archives:

Feeds